vineri, 8 iulie 2022

Insignele personalizate, un „must have” pentru companiile care se respectă

Atunci când luați în considerare abordarea insignelor personalizate, este important să puteți explica angajaților de ce este necesar să le poarte. Cu toate acestea, trebuie să știți că insignele personalizate au și ele un rol foarte important în ceea ce privește organizarea personalului dintr-o companie.

1.       Vă face cunoscută identitatea corporativă

Deși majoritatea companiilor solicită angajaților lor să poarte insignele de nume doar în timpul programului lucru, există șanse mari ca aceste insigne să fie vizibile în altă parte, cum ar fi în întâlnirile de afaceri și întrunirile profesionale. Dacă aveți sigla companiei pe ecusonul personalizat, oamenii știu unde lucrați, iar asta este deja o formă de publicitate eficientă mereu.

2.       Ajută în comunicarea cu angajații

Dacă lucrezi într-o companie mare, este posibil ca majoritatea colegilor să nu se cunoască între ei. Puteți risipi acest aer de anonimat cu insigne personalizate, în special pentru noii angajați. Cunoașterea lor, cel puțin după nume, ajută la construirea colegialității la locul de muncă și facilitează găsirea modalității în care angajații trebuie să se adreseze unii altora.

3.       Asigură siguranță în companie

Dacă aveți insigne personalizate, puteți identifica cu ușurință cine lucrați și ce funcție ocupă fiecare coleg de-al dumneavoastră. Acest lucru este deosebit de important pentru companiile care au departamente care gestionează informații speciale. Ecusoanele personalizate vă permit să identificați și să țineți la distanță personalul neautorizat. În companiile în care nu există uniforme care să identifice angajații, ecusoanele facilitează trierea acestor persoane.

4.       Ajută clienții să identifice angajații

Atunci când angajații pot fi identificați, este ușor pentru clienți să își dea seama mult mai ușor cine au vorbit, mai ales dacă este nevoie să urmărească o tranzacție. În timp ce angajații pot vedea insignele ca pe o modalitate ușoară de a comunica cu clienții, același lucru este valabil și pentru obținerea unui feedback cât mai fidel din partea clienților. Acest lucru facilitează obținerea unei monitorizări atente a performanței angajaților. Concret, clienții pot să sesize anumite probleme sau satisfacții cu privire la modalitatea în care angajații firmei cu care au colaborat cu ei, ceea ce îi ajută pe manageri să își dea seama dacă un angajat îndeplinește toate cerințele de pe fișa postului sau nu.

Cunoașterea numelui îi determină pe clienți să se simtă în largul lor și să creadă cu tărie că sunt importanți, lucru care este perfect adevărat. Comuniunea client-angajat este deosebit de importantă, mai ales pentru o firmă care se respectă și care pune accent pe felul în care clienții sunt tratați atunci când ajung în companie.

Așadar, dacă doriți să comandați insigne personalizate de la Agrafa Print, vă așteptăm cu cele mai bune oferte pe care le puteți accesa în acest moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu